1 2 aim

Ommaviy oferta

OMMAVIY TAKLIF - shartnoma tuzish taklifi

2019 yil 01-apreldan ma'lumotlar uzatish tarmog'i (Internet) xizmatlarini ko'rsatish uchun.

Shartnoma tuzilgan joy: Toshkent

Operator: "NETKA TELEKOM" MChJ, nizom asosida harakat qiluvchi direktor J.M. Odilovning shaxsida shartnoma tuzadi;

O'zbekiston Respublikasi Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligining A.A №0006077 litsenziyasi;

yuridik manzili 100000, Toshkent shahri, Shayxontoxur tumani, ko'ch. A. Kodiriy, 25;

TIN 301 625 519, OKED 46690, ChABB Trustbank -dagi hisob 820 2048 5252 8001, MFO 00491.

Abonentlarga xizmat ko'rsatish ofisining manzili: Toshkent shahri, Mustaqillik shoh ko'chasi, C-2, 5/1 bino.

SITP telefoni: +99871 202-00-22, 24/7

 

  1. OFERTANI QABUL QILISH TARTIBI
    • Operator shu bilan ushbu oferta yuborilgan har qanday jismoniy shaxsni (yuridik shaxslar bundan mustasno) (taklif qabul qiluvchisini) quyidagi shartlarda ma'lumotlar uzatish tarmog'i (Internet) xizmatlarini ko'rsatish to'g'risida shartnoma tuzishni taklif qiladi. Agar Operator bilan shunga o'xshash amaldagi shartnomasi bo'lmasa, oferta qabul qiluvchisi, xizmatlarni Operatorning amaldagi tariflaridan biriga to'lovni amalga oshirsa yoki undan foydalansa, oferta uni qabul qiluvchisi tomonidan to'liq va so'zsiz qabul qilingan hisoblanadi. xizmatlarning narxi va sifati qabul qiluvchining tanlagan tarifiga, xizmat ko'rsatish shartlari esa ushbu hujjatning qoidalariga muvofiq belgilanadi.
    • Agar oferta qabul qilinsa, Abonent shartnoma tuzish uchun Operator ofisiga tashrif buyurishi shart (ommaviy taklifga 1 -Ilova) va xizmatlar ko'rsatish uchun ro'yxatdan o'tishi lozim.
  2. SHARTNOMA MAVZUSI
    • o Operator Abonentga xizmat ko’rsatadi, Abonent esa Internet tarmog'ida Ethernet texnologiyasi yordamida qurilgan, Abonentning abonent uskunasi ulangan mahalliy tarmoqlardan biri yordamida ma'lumotlarni uzatish xizmatidan foydalanadi va xizmat uchun to’lovni amalga oshiradi (bundan keyin - Xizmat).
    • o Operator o'z Saytida tariflarni va xizmat ko'rsatish shartlarini e'lon qilib, Abonentga qo'shimcha xizmatlar ko'rsatish \ huquqiga ega. Abonent qo'shimcha xizmatdan Shaxsiy kabinet orqali foydalana boshlagani uning xizmat ko'rsatish shartlari bilan roziligini va boshqa Xizmatlar narxidan tashqari qo'shimcha xizmat uchun to’lovni Shaxsiy hisobdan o'chirilishiga roziligini bildiradi.
    • o Operator Abonentga xizmatlar ko'rsatish uchun uchinchi shaxslarni jalb qilish huquqiga ega.
  3. SHARTNOMA MUDDATI
    • o Ushbu Shartnoma tuzilishidan oldin paydo bo'lgan tomonlarning munosabatlariga ham qo'llaniladi.
    • o Shartnoma 2019 yil 31 dekabrgacha amal qiladi. Agar Shartnoma muddati tugashiga 10 kun qolganda, Tomonlarning hech biri uni bekor qilish istagini bildirmagan bo'lsa, shartnoma unda ko'rsatilgan shartlar bilan yana bir yilga uzaytirilgan hisoblanadi. uni cheksiz ko'p marta uzaytirish imkoniyati. Shartnoma istalgan vaqtda Abonent tashabbusi bilan, boshqa tomonni 10 kun oldin yozma ravishda xabardor qilgan holda, bekor qilinishi mumkin.
  4. SHARTNOMA BO’YICHA MAXSUS TO'LOV SHARTLARI
    • o Ishlar va xizmatlar 100% oldindan to'lov asosida taqdim etiladi.
    • o Abonent abonent liniyasini, ya'ni terminal abonent uskunalari uchun ishlatiladigan, o’ziga tegishli bo'lgan va uchinchi shaxslarning huquqlari yuklanmagan kabel va komponentlarni o'z hisobidan beradi. Operator Abonentga tegishli Abonent uskunasini uy tarmog'iga (bundan buyon matnda "O'rnatish ishlari" deb ataladi) ulash majburiyatini oladi.
    • o Abonentning aybi bilan nosozlik yuzaga kelgan taqdirda, uni bartaraf etish bo'yicha ishlar Abonent tomonidan Operatorning amaldagi tariflari bo'yicha alohida to'lanadi.
    • o Agar Operator xizmatlarining narxiga ta'sir ko'rsatadigan shartlar o'zgarsa, Operator 10 kun oldin kompaniyaning rasmiy saytida ma'lumotlarni joylashtirish orqali Abonentga bu haqda xabar berish orqali tarif rejasi narxini o'zgartirishga haqli.
    • o Abonent keyingi Hisob -kitob davri boshlanishidan kamida ikki kun oldin Operatorga yozma ravishda yoki Shaxsiy kabinetda xabar berish orqali tarif rejasini o'zgartirish huquqiga ega. Agar bunday o'zgartirish kiritilmagan bo'lsa, amaldagi tarif keyingi hisob -kitob davri uchun uzaytiriladi, abonent to'lovi keyingi hisob -kitob davrining birinchi kunida Shaxsiy hisobdan o'chiriladi.
    • o Shaxsiy hisob orqali Abonent tomonidan tarif rejasiga o'zgartirishlar Operator saytida ko'rsatilgan shartlar asosida amalga oshiriladi, bunday o'zgartirish shartnomaning boshqa shartlariga ta'sir qilmaydi.
    • o Abonent keyingi Hisob -kitob davri boshlanishidan kamida ikki kun oldin Operatorga yozma ravishda yoki Shaxsiy cabinet orqali xabar berish orqali tarif rejasini o'zgartirish huquqiga ega. Agar bunday o'zgartirish kiritilmagan bo'lsa, amaldagi tarif keyingi hisob -kitob davri uchun uzaytiriladi, abonent to'lovi keyingi hisob -kitob davrining birinchi kunida Shaxsiy hisobdan yechiladi.
    • o Shaxsiy cabinet orqali Abonent tomonidan tarif rejasiga o'zgartirishlar Operator saytida ko'rsatilgan shartlar asosida amalga oshiriladi, bunday o'zgartirish shartnomaning boshqa shartlariga ta'sir qilmaydi.

 

 

  1. TA'RIFLAR
    • o "Abonent" - Operator bilan ushbu Oferta shartlari va shartlariga binoan Shartnoma tuzadigan har qanday jismoniy shaxs;
    • o "Operatorning rasmiy sayti" - http://www.netco.uz saytida joylashgan operatorining axborot resursi.
    • o "Shaxsiy hisob" - Abonentning virtual shaxsiy hisobi, Operatorning rasmiy sayti orqali kiritiladi va https://ca.netco.uz saytida joylashgan. Shaxsiy kabinetda Abonent tomonidan qabul qilingan Xizmatlar hajmi, uning Shaxsiy hisobining joriy holati va Abonent ma'lum xizmatlarga obuna bo'lganligi, ulardan voz kechishi haqida ma'lumot bor.
    • o "Abonent uskunasi" - Abonent xonasida joylashgan aloqa liniyalari (kompyuter, tarmoq kabeli va boshqalar) orqali signallarni uzatish va / yoki qabul qilish uchun texnik vositalar;
    • o Autentifikatsiya ma'lumotlari - Shaxsiy hisob yoki Xizmatga kirish uchun foydalaniladigan abonentning yagona login (login) va paroli (parol).
    • o Avtorizatsiya - Abonent kiritgan Autentifikatsiya ma'lumotlarini Operator serverida tahlil qilish jarayoni, uning natijalariga ko'ra, Abonent Xizmatni olish huquqi yoki Shaxsiy kabinetga kirish huquqi bor -yo'qligi aniqlanadi.
    • o Shaxsiy hisob - Hisoblagich (hisob -kitoblarning avtomatlashtirilgan tizimi ma'lumotlar bazasi maydoni), unda Abonent to'lovlari va Xizmatlar uchun to'lov sifatida ushbu to'lovlar hisobidan chiqarilgan mablag' miqdori qayd qilinadi. Shaxsiy hisobda yagona identifikator (raqam) mavjud.
    • o Shaxsiy hisob raqamiga mablag' kiritish (shaxsiy hisobni to'ldirish) - Operator Abonentning joriy hisobvarag'iga yoki kassiriga tushgan to'lovni kredit ma'lumotlari bilan hisob -kitob qiladi, bu esa bunday to'lov amalga oshirilgan shartnomani aniq aniqlash imkonini beradi.
    • o Shaxsiy hisobdagi mablag'larni hisobdan chiqarish - Operator tomonidan Abonentga ko'rsatiladigan xizmatlar narxiga Shaxsiy hisob balansining kamayishi.
    • o Shaxsiy hisob balansining ma'lum bir vaqtdagi qoldig'i - Shaxsiy hisob raqamiga qo'yilgan va shu vaqtgacha Shaxsiy hisobvaraqdan tushgan mablag 'o'rtasidagi farq.
    • o Hisob -kitob davri - boshlanishi Shartnomaga muvofiq belgilanadi, abonent to'lovi har oy hisobdan chiqariladigan individual sana, uning davomiyligi shu sana tushgan oyning kalendar kunlari soniga to'g'ri keladi.
    • trafik - Abonent Internetdan abonent uskunasiga (kiruvchi trafik) oladigan va ma'lum bir vaqt uchun tarmoqqa (chiquvchi trafik) yuboradigan ma'lumotlarning umumiy miqdori. Ichki trafik-bu TAS-IX tarmog'i saytlaridan, shu jumladan Operatorning o'z saytlaridan olingan ma'lumotlar miqdori. Boshqa saytlardan olingan trafik tashqi trafik deb ataladi.
    • o "Xizmatlar yoki xizmat" - tariflar va xizmatlarning rasman tasdiqlangan va amaldagi narxlari ro'yxati asosida Operator tomonidan ko'rsatiladigan xizmatlar ro'yxati yoki alohida xizmat.
    • o "Tarif" - tegishli Xizmatning o'ziga xos xususiyatlaridan kelib chiqqan holda, ma'lum bir Xizmatdan foydalanishning ma'lum bir davri uchun qiymati.
    • o "Tarif rejasi" - Operatordan Abonentga Xizmat ko'rsatish uchun oldindan belgilangan shartlar va tariflar to'plami.
    • "Internet" - bu turli xil odamlar va tashkilotlarga tegishli bo'lgan kompyuter tarmoqlari va axborot resurslarining ixtiyoriy, mustaqil uyushmasi.
    • o FTTB porti - Abonent liniyasining Operator qurilmasidagi Operator tarmog'iga ulanish nuqtasi.
  2. XIZMATGA ULANISH TARTIBI
    • o Internetga ulanish paytigacha, Abonent mustaqil va o'z mablag'lari hisobidan kerakli dasturlarni, shu jumladan virusga qarshi himoyani o'rnatgan holda ishlaydigan Abonent uskunasining mavjudligini ta'minlaydi.
    • o Internetga ulanish vaqtida ishlatilgan binolar uchun javobgarlik va shartnomaning amal qilish muddati to'liq Abonent zimmasiga yuklanadi.
    • o Operator Abonentning bitta shaxsiy kompyuterini ulashni ta'minlaydi. Abonent bir nechta abonent qurilmalari (Wi-Fi router, свич va boshqalar) o'rtasida kirishni taqsimlash uchun mo'ljallangan qo'shimcha uskunani o'rnatganda, Operator bunday tarmoq ichida ma'lumotlarni uzatish sifati uchun javobgar bo'lmaydi.
    • o Operator Shartnoma tuzilgan kundan boshlab besh ish kunidan ko'p bo'lmagan muddatda, Abonent xonasiga to'siqsiz kirishni ta'minlash sharti bilan, Abonentni Xizmatga ulash imkoniyatini ta'minlash bo'yicha tayyorgarlik ishlarini amalga oshiradi. Bunday ishlarning bir qismi sifatida Operator MS Windows 95, 98, 2000, XP, Vista, Seven, NT operatsion tizimlarida Abonent kompyuterining PPTP (PPPoE) dasturiy ta'minotining dastlabki konfiguratsiyasini amalga oshiradi. Operator boshqa operatsion tizimlar uchun dasturiy ta'minotni sozlashni kafolatlamaydi. Agar kerak bo'lsa, Operator Abonentning zarur terminal uskunalarini va zarur dasturiy ta'minotni tavsiya qiladi.
    • o Operator Abonentni tayyorgarlik ishlari tugaganligi to'g'risida xabardor qiladi. Bundan keyin besh ish kunidan kechiktirmay, Abonent Xizmatga Avtorizatsiya orqali ulanishi shart.
    • o Xavfsizlik maqsadida, Abonent birinchi muvaffaqiyatli avtorizatsiya qilingan paytdan boshlab 24 soat ichida shartnoma tuzishda unga berilgan vaqtinchalik parolni o'zgartirishi shart, buning uchun Shaxsiy hisobidan foydalanishi kerak.
    • o Muvaffaqiyatsiz avtorizatsiya holatida, Abonent yozma ravishda Operatorni xabardor qilishi shart.
    • o Agar Operator Xizmatga ulanishning iloji yo'qligi haqidagi Abonentning xabarini to’g’ri deb hisoblasa, u holda ulanishga to'sqinlik qiladigan sabablarni bartaraf etish choralarini ko'radi. Operator ushbu sabablarni bartaraf etish tugaganligi to'g'risida Abonentga xabar beradi. Xabarnoma olinganidan keyingi ish kunidan kechiktirmay, Abonent Xizmatdan foydalanish orqali avtorizatsiyadan o'tish orqali Xizmatga ulanishi yoki Xizmatga ulanishning iloji yo'qligi to'g'risida Operatorga boshqa xabar yuborishi shart.
    • o Agar Operator Xizmatga ulanishning iloji yo'qligi haqidagi Abonentning xabarini asossiz deb hisoblasa, Operator bunday qaror sabablarini tushuntirib, bu haqda Abonentga xabar beradi.
    • o Agar Abonent Xizmatni bekor qilish to'g'risida Operatorga yozma ravishda besh ish kuni ichida xabar bermagan bo'lsa Abonent Xizmatga ulanishini ta'minlash bo'yicha ishlar Operator tomonidan to'g'ri bajarilgan va Abonent tomonidan qabul qilinadi deb hisoblanadi.
    • o Shartnoma quyidagi hollarda Abonentning Xizmatga ulanmaganligi sababli bekor qilinadi:
      • Abonent ulanish bo'yicha tayyorgarlik ishlaridan oldin Operatorga Xizmatni bekor qilish to'g'risida yozma ravishda xabar bergan;
      • abonent samarali abonent uskunalari mavjudligini ta'minlamadi;
      • Abonentni Operator tarmog'iga ulash uchun texnik imkoniyatlarning etishmasligi aniqlandi.
  1. XIZMATLARNING XARAJATINI ANIQLASH
    • o Ko'rsatilgan Xizmatlar uchun abonent to'lovi olinadi - xizmatlar miqdori va davomiyligidan qat'i nazar, oylik belgilangan xizmatlar narxi. Abonent to'lovi hisob -kitob davrining birinchi kunida olinadi. Hisob -kitob davri tugagunga qadar xizmatlar ko'rsatilishi to'xtatilgan taqdirda, hisobdan chiqarilgan abonent to'lovi qayta hisoblanmaydi.
    • o Abonentning aybisiz xizmatlar ko'rsatilishi to'xtatilgan taqdirda, Operator abonent to'lovi muddatini tegishli muddatga uzaytiradi.
    • o Birinchi muvaffaqiyatli avtorizatsiya qilingan kun - bu har oylik abonent to'lovi hisobidan chiqish va hisob -kitob davri boshlanishining individual sanasi. Agar birinchi muvaffaqiyatli avtorizatsiya kunida Shaxsiy hisob balansi nolga teng bo'lsa, Hisob -kitob davri Shaxsiy hisob raqamiga birinchi marta pul qo'yilgan kundan boshlab belgilanadi. Shaxsiy hisob o'z vaqtida to'ldirilmagan taqdirda, bunday sana keyingi to'lov sanasidan boshlab belgilanadi.
    • o Operator Xizmatlarni shaxsiy hisob balansda to'lash uchun yetarli mablag’ bo'lgan holatida taqdim etdi. Agar abonent to'lovi har oy hisobdan chiqariladigan keyingi sanada Shaxsiy hisob balansi ijobiy bo'lsa, lekin abonent to'lovini to'liq hisobdan chiqarish uchun etarli bo'lmasa, Operator xizmat balansining ijobiy qoldig'idan oshmagan miqdorda xizmatlar ko'rsatishga haqli.
    • o Operator tomonidan Abonentga ko'rsatiladigan xizmatlar, agar Abonent ushbu Hisobot davri mobaynida asosli yozma da'vo arizasini topshirmagan bo'lsa, Hisobot davrining oxirgi kunida to'g'ri ko'rsatilgan va qabul qilingan hisoblanadi. Abonent Operator xizmatiga ulanganda, agar 3 kun ichida Abonent tasdiqlangan yozma da'vo arizasini topshirmagan bo'lsa, tugallangan montaj ishlari belgilangan tartibda bajarilgan hisoblanadi va qabul qilinadi.
    • o Aksiyalar paytida Abonentga chegirmalar, bonuslar va boshqa iqtisodiy imtiyozlar hisoblansa, ular faqat ushbu Shartnoma bo'yicha hisob -kitoblar uchun ishlatilishi mumkin va hech qanday holatda Abonentga naqd pul bilan to'lanmaydi.
    • o Abonent to'loviga kiritilgan trafik miqdori cheklangan tariflar uchun maxsus shartlar:
      • Abonent to'loviga kiritilgan va hisob -kitob davrida Abonent iste'mol qilmagan trafik keyingi davrga o'tkazilmaydi.
      • Abonent belgilangan tarif rejasi bo'yicha abonent to'loviga kiritilgan trafikni to'liq hajmidan foydalangandan so'ng limitdan oshib ketgan trafik narxida Shaxsiy hisobdan chiqariladi.
      • Trafik hajmini cheklash faqat kiruvchi tashqi trafik uchun amal qiladi va chiquvchi trafikka, shuningdek ichki Internet-resurslarga (Operatorning mahalliy tarmog'i) va TAS-IX tarmog'iga taalluqli emas: ularga kirish trafik cheklanmagan holda ta'minlanadi butun hisob -kitob davrida.
      • Operator Abonentga qo'shimcha trafik paketlarini sotib olishni taklif qilish huquqiga ega. Shuningdek, Operator vaqtinchalik aksiyalar paytida Abonentga bonusli trafikni yig'ish huquqiga ega. Har ikki turdagi trafik cheklangan muddatga ega. Xizmatdan foydalanish jarayonida Abonent birinchi navbatda asosiy trafikni (abonent to'loviga kiritilgan), so'ngra qo'shimcha, keyin bonusni sarflaydi.
      • Xizmatlar narxi kunning vaqtiga bog'liq bo'lgan barcha hollarda, vaqt texnik sabablarga ko'ra real vaqtdan oqilona darajada farq qilishi mumkin bo'lib, uzatiladigan axborot oqimi to'g'risidagi ma'lumotlarni qayta ishlaydigan Operatorning hisob -kitob tizimi tomonidan belgilanadi.
  1. TO’LOV TARTIBI
    • o Xizmatlar O'zbekiston Respublikasi milliy valyutasi - so'mda to'lanadi.
    • o Xizmatlar uchun to'lov Operatorning rasmiy veb -saytida ko'rsatilgan tarzda amalga oshiriladi. Agar bank filiallari orqali to'lov amalga oshirilsa, Abonent to'lov kvitansiyasini saqlab turishi va to'lovni hisobga olish uchun Operatorga taqdim etishi shart. Operator Abonentni aniq aniqlashga imkon bermaydigan to'lov tafsilotlari bilan Operatorning hisob raqamiga tushgan bank o'tkazmalari va o'z hisobiga to'lov amalga oshirilgan shartnoma bilan o'z vaqtida hisob -kitob qilish uchun javobgar emas.
    • o Bank filiallari orqali yoki to'g'ridan -to'g'ri bank o'tkazmasi orqali to'lov amalga oshirilganda, to'lov Operatorning joriy hisob raqamiga tushgan kundan boshlab 3 bank kunidan kechiktirmay, shartnoma bo'yicha xizmatlar uchun to'lov sifatida hisobga olinadi.
    • o Operator to'lovni kechiktirish ("Ishonchli to'lov") bilan xizmatlar ko'rsatish uchun Abonentdan arizalarni qabul qilish huquqiga ega. Ariza yozma ravishda yoki Shaxsiy hisob orqali amalga oshirilishi mumkin va unda to'lov miqdori va imtiyozli davr bo'lishi kerak. Operator Abonentga bunday kechiktirishni berishni rad etishga haqli. Abonent muddatidan oldin to'lash huquqiga ega.
    • o Kechiktirilgan to'lov uchun har bir kechiktirilgan kun uchun 0,5% miqdorida, lekin qarz miqdorining 50% dan ko'p bo'lmagan miqdorda penya (penya) undiriladi.
  2. XIZMAT KO’RSATISHNI TO’XTATISH
    • o Abonent tashabbusi bilan Xizmatlarning to'xtatilishi va bekor qilinishi:
      • Agar Abonent, xizmat to'xtatilgan Hisob -kitob davridan keyingi bir kalendar oy ichida, xizmatni qayta tiklash uchun yetarli miqdorda shaxsiy hisob balansini to'ldirmasa, Operator Shartnomani bir tomonlama bekor qilishga, aloqani FTTB portidan uzib, abonentni tarmoqdan o’chirishga haqli.
      • Abonent FTTB portini band qilib, Operator xizmatlaridan foydalanishni ma'lum muddatga (2 hisob -kitob davridan ko'p bo'lmagan) to'xtatib qo'yish huquqiga ega, bu haqda Operatorni 2 kundan kechiktirmay yozma ravishda yoki Shaxsiy hisob orqali xabardor qiladi. keyingi hisob -kitob davrining boshlanishi. Shu bilan birga, har bir keyingi hisob -kitob davri uchun Abonent portni bron qilish xizmati uchun 12000 so'm to'lashi kerak. Rezervasyon xizmati uchun to'lov har bir saqlangan muddat belgilanadigan sanadan oldin 100% oldindan to'lash tartibida amalga oshiriladi. Agar 2 hisob -kitob davridan so'ng, Abonent xizmatni qayta tiklash istagi to'g'risida Operatorga yozma ravishda yoki Shaxsiy hisob orqali xabar bermagan bo'lsa va abonent to'lovini to'lamagan bo'lsa, Operator shartnomani bir tomonlama tartibda bekor qilishga haqli.
      • Abonent Operator xizmatlaridan voz kechish va Abonent ko'rsatgan Xizmatdan uzilish sanasidan 10 kun oldin Operatorga yozma ravishda xabar berish orqali shartnomani bekor qilishga haqli. Yozma arizaga, Operatorning qarzi (agar mavjud bo'lsa) to'langanligini tasdiqlovchi to'lov hujjati (masalan, kassa cheki) ilova qilinishi kerak. Shartnoma Abonent ko'rsatilgan harakatlarni bajargan paytdan boshlab bekor qilingan hisoblanadi.
      • Abonent tashabbusi bilan Xizmatlar to'xtatilgan yoki bekor qilingan taqdirda, Xizmatlar to'xtatilgan yoki bekor qilingan sanada olinadigan abonent to'lovi qaytarilmaydi va qayta hisoblanmaydi. Hisob-kitob chiqarilgandan so'ng shaxsiy hisobning ijobiy qoldig'i to’langan to'lov usuli bilan qaytariladi.
    • o Operator tomonidan shartnomaning to'xtatilishi va bir tomonlama bekor qilinishi.
      • Operator quyidagi holatlarda Abonentga bu haqda 2 kun oldin xabar berib, xizmatlar ko'rsatishni to'xtatib qo'yishga haqli:
        • Abonent shartnoma shartlarini buzgan taqdirda, xizmatlar uchun to'lov o'z vaqtida to'lanmagan taqdirda va Abonentning Operator tarmog'ining ishlamay qolishiga olib kelgan xatti -harakatlari;
        • O'zbekiston Respublikasining telekommunikatsiya sohasidagi qonun hujjatlari talablari buzilgan taqdirda, shu jumladan, agar Abonent Xizmatlardan noqonuniy maqsadlarda foydalansa, shu jumladan, Operator tarmog'ining tafsilotlari yordamida, shuningdek, agar xizmat ko'rsatish davlat xavfsizligi va mudofaasiga, odamlar salomatligi va xavfsizligiga tahdid solishi mumkin bo'lsa, Milliy ma'lumotlarni uzatish tarmog'ining dasturlari, texnik va axborot resurslariga ruxsatsiz kirishga urinishlar;
        • Agar texnik sabablarga ko'ra Xizmatlarni taqdim etish imkonsiz bo'lib qolsa, shu jumladan, har qanday jismoniy, topografik yoki boshqa tabiiy to'siqlar tufayli.
      • Xizmatlar ko'rsatilishi to'xtatilgan taqdirda, ularni qayta tiklash Abonentning ushbu qonunbuzarliklarni bartaraf etish bo'yicha ko'rilgan chora -tadbirlar va kelajakda bunday qonunbuzarliklarga yo'l qo'yilmasligi haqidagi ma'lumotlarni o'z ichiga olgan yozma arizasiga binoan amalga oshiriladi. Agar Abonent bunday arizani taqdim etmasa va Operatordan xabar olgandan keyin 5 ish kuni mobaynida buzilishlarni bartaraf qilmasa, Operator kirish nuqtasini (jismoniy ulanish) olib tashlash orqali Shartnomani bir tomonlama bekor qilishga haqli. Abonentni Operator tarmog'iga qayta ulash navbat bilan va texnik jihatdan imkoni bo'lsa amalga oshiriladi.
  1. AXBOROT VA TEXNIK YORDAM XIZMATINING (SITP) ISHLASHI.
    • o Operator Abonentga Shartnomada ko'rsatilgan SITP telefonlari yoki Rasmiy veb -saytida (agar o'zgartirilgan bo'lsa) telefon orqali maslahat olish imkoniyatini berishni o'z zimmasiga oladi.
    • o Operator abonentning texnik nosozliklarni bartaraf etish haqidagi so'rovini so'rov olingan paytdan boshlab 72 soat ichida (SITP ish vaqti davomida) bajarishga majbur bo'ladi, agar bunga fors -major to'sqinlik qilmasa.
    • o Operator Abonentga Xizmatdan foydalanish haqida ma'lumot berish va maslahat berishni o'z zimmasiga oladi, lekin agar Abonentning harakatlari Operator tavsiyalariga mos kelmasa, Operator javobgar bo'lmaydi.
    • o Operator ushbu Shartnomani tuzar ekan, Abonentning shaxsiy kompyuterda ishlash uchun zarur bilim va ko'nikmalarga, shuningdek, Internetda ishlash ko'nikmalariga ega ekanligiga ishonadi. Telefon orqali maslahatlashish doirasi Xizmatlarni taqdim etish bilan bog'liq aniq masalalar bilan cheklangan. SITP uchinchi tomon apparat va dasturiy ta'minotini sozlash bo'yicha maslahat bermaydi.
    • o Abonent autentifikatsiya ma'lumotlarini yo'qotib qo'ygan taqdirda, yo'qolgan ma'lumotlarning abonentga takroran yuboriladigan xabari Operator tomonidan Abonentning iltimosiga binoan amalga oshiriladi, bu so'rovda aloqa qiluvchining familiyasi, ismi va otasining ismi , shuningdek xabarni yuborish usuli ko'rsatilishi kerak (faks, telefon, elektron pochta va boshqalar.
    • o Operator javobgar emas:
      • Xizmatlarni qabul qilish uchun foydalaniladigan Abonent uskunalari va dasturiy ta'minotining xavfsizligini ta'minlash uchun;
      • Internetning ayrim segmentlarining ishlashi va mavjudligi uchun; Operator Internet orqali vaqtincha yoki doimiy ishlamaydigan tugunlar yoki serverlar bilan ma'lumot almashish imkoniyatini kafolatlamaydi;
      • Operatorning aybisiz Xizmatlardan foydalanish natijasida Abonentga yetkazilgan zarar uchun.
  1. TAMONLARNING BOSHQA HUQUQLARI VA VAZIFALARI, JAVOBGARLIKLARI.
    • Abonent jismoniy shaxs sifatida ishlaydi, Xizmatni shaxsiy foydalanish uchun iste'mol qiladi, Xizmatdan tijorat maqsadlarida foydalanmaslikni o'z zimmasiga oladi, shu jumladan, jamoaviy foydalanish punktlarini tashkil qilish uchun (ofislar, Internet -klublar va kafelar, to'lov punktlari, o'quv va o'quv markazlari va boshqalar).
    • Abonent Shaxsiy hisob orqali Xizmatlarning iste'mol qilingan hajmi, shuningdek, to'lovlar tarixi, hisoblari va mablag 'qoldig'i haqida batafsil ma'lumot olish huquqiga ega. Operator shartnoma muddati davomida, shu jumladan Xizmatlar ko'rsatishni to'xtatib qo'yish muddatlarida, Abonentga Shaxsiy kabinetga kirish imkoniyatini taqdim etishni o'z zimmasiga oladi.
    • o Abonent, agar Operator Shartnoma shartlaridan sezilarli darajada chetga chiqsa, bu xizmatlar sifatini yomonlashtirsa, shuningdek, xizmatlardan foydalanish va xizmat ko'rsatish shartlarini buzgan bo'lsa, abonent aniqlangan kamchiliklarni bartaraf etishni talab qilishga haqli.
    • o Abonent Shartnomada belgilangan tartibda yozma da'volar berish huquqiga ega.
    • o Abonent o'z ma'lumotlari va telefon raqamlari o'zgarganidan keyin 5 kun ichida Operatorga yozma ravishda xabar yuborish majburiyatini oladi.
    • o Abonent, shartnomada nazarda tutilgan hollarda, Operatorga yozma xabarnomalar, arizalar va da'volarni shaxsiy imzosi, pasport va autentifikatsiya ma'lumotlari bilan yuborish, ularni Operator ofisiga yetkazib berish yoki ro'buyurtma pochta yoki faks yordamida yuborish majburiyatini oladi.
    • o Abonent kompyuter viruslarini, boshqa zararli dasturlarni yoki boshqa yo'llar bilan ataylab yuborish orqali Operatorning tarmoq uskunalari yoki boshqa abonentlarning apparat yoki dasturiy ta'minotini yo'q qilish yoki ishlashiga to'sqinlik qiladigan harakatlar yoki urinishlar qilmaslikni, tarmoqdagi boshqa foydalanuvchilar va vakolatli xizmatlar foydalanish sifatining yomonlashishiga qaratilgan harakatlarni qilmaslikni o'z zimmasiga oladi.
    • o Abonent O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga muvofiq, Xizmatlardan foydalanish orqali qilingan barcha harakatlar va ularning oqibatlari uchun javobgardir.
    • o Abonent uchinchi shaxslarning autentifikatsiya ma'lumotlari kiritilganda sodir bo'lgan har qanday harakatlari (shu jumladan ruxsatsiz) va ularning oqibatlari uchun javobgardir.
    • o Abonent shartnoma tuzishda Abonent ko'rsatgan manzil bo'yicha montaj ishlari davomida binolarni taqdim etish va ulardan foydalanish uchun to'liq fuqarolik, ma'muriy va jinoiy javobgarlikni o'z zimmasiga oladi.
    • o Abonent, Operator bilan shartnoma tuzilgan paytdan to tugatilgunga qadar, xonada amalga oshirilgan montaj ishlari uchun egasi oldida to'liq fuqarolik va moddiy javobgarlikni oladi.
    • o Abonent Internetda, shuningdek uchinchi shaxslar tomonidan shartnomada ko'rsatilgan manzilda sodir etilgan barcha qonunga xilof xatti -harakatlari uchun to'liq fuqarolik, ma'muriy va jinoiy javobgarlikni o'z zimmasiga oladi.
    • o Operator tarqatilishi O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga zid bo'lgan har qanday ma'lumotni uzatishni rad etishga haqli.
    • o Operator aloqa maxfiyligini ta'minlash uchun umumiy qabul qilingan texnik va tashkiliy choralarni ko'rishga majbur. Abonent olgan yoki yuborgan ma'lumotlarga uchinchi shaxslarning kirishi faqat O'zbekiston Respublikasi qonunlariga muvofiq ta'minlanadi.
    • o Operator Abonent haqida ma'lumotni uchinchi shaxslarga bermaslikni o'z zimmasiga oladi, agar bunday ma'lumotlarni taqdim etish O'zbekiston Respublikasi qonunlarida belgilangan bo'lsa va qonun hujjatlariga muvofiq qarzdorlar tomonidan majburiyatlarning bajarilishi to'g'risidagi ma'lumotlarni shakllantirishni , qayta ishlash, saqlash va berish uchun amalga oshirish zarur bo'lsa.
  2. FORS-MAJOR
    • o Shartnoma muddati tugashi tomonlarni uni buzganlik uchun javobgarlikdan ozod qilmaydi.
    • o Yo'qotilgan zararlar aybdor tomondan undiruv summasidan yuqori miqdorda undiriladi va yo'qotilgan foydani (yo'qotilgan daromadni) o'z ichiga olishi mumkin.
    • Tomonlar Shartnomadan kelib chiqadigan majburiyatlarni bajarmaganlik yoki lozim darajada bajarmaganlik uchun javobgarlikdan ozod qilinadi, agar bajarilmasligi (lozim darajada bajarilmasligi) sababi bajarishiga to'sqinlik qiladigan, ya'ni tuzilganidan keyin yuzaga kelgan favqulodda sharoitlar va hal qilib bo'lmaydigan fors-major holatlari bo'lsa- tabiiy ofatlar, yong'inlar, insoniyat, baxtsiz hodisalar va falokatlar, muhandislik inshootlari va kommunikatsiyalaridagi baxtsiz hodisalar, tartibsizliklar, harbiy harakatlar, fuqarolik tartibsizliklari, ish tashlashlar. Kechiktirgan Shartnoma tomoni majburiyatni bajarish muddati tugaganidan keyin yuzaga kelgan bunday holatlarni sabab qilishga haqli emas.
    • o Agar fors -major holatlari yuzaga kelsa, ushbu Shartnoma bo'yicha majburiyatlarni bajarish muddati bunday holatlar o'z ishini davom ettiradigan vaqtga mutanosib ravishda, hech qanday zararni qoplamay qoldiriladi.
    • o Operator jabr ko'rgan fors -major holatlari ketma -ket 30 (o'ttiz) kundan ortiq davom etsa, u shu asosda Veb -saytida tegishli ma'lumotlarni joylashtirish orqali Shartnoma bo'yicha o'z majburiyatlarini bajarishdan bosh tortishga haqli.
    • o Shartnomani bajarish bilan bog'liq nizolar yuzaga kelganda, Tomonlar ularni sudgacha (da'vo) tartibda hal qilish uchun barcha sa'y-harakatlarini ishga soladilar.
    • o Engib bo'lmas kelishmovchiliklar yuzaga kelganda, Tomonlar ularni vakolatli sudda hal qilishadi. Qonunga muvofiq, har ikki tomonning sud xarajatlari qondirilgan talablar miqdoriga mutanosib ravishda to'lanadi.

 

(hujjat yakuni)