1 2 aim

Ommaviy oferta

Internet tarmog'iga keng polosali ulanish bo'yicha telekommunikatsiya xizmatlarini ko'rsatish to'g'risida

OMMAVIY TAKLIF

UMUMIY QOIDALAR

  

1.1. "Netka TELEKOM" MCHJ O'zbekiston Respublikasi, 100000 Toshkent shahri, Shayxontohur tumani, A. Kodiriy ko'chasi, 25-uyda joylashgan bo'lib, AA 0007347-sonli «ma'lumotlar uzatish tarmoqlaridan foydalanish va ularga xizmat ko'rsatish» litsenziyasiga muvofiq xizmat ko'rsatadi, keyinchalik "operator" deb nomlanadi, shu bilan ushbu taklifni qabul qilgan

jismoniy shaxslarga, quyidagi shartlarga muvofiq quyida ko'rsatilgan harakatlarni, Internetga keng polosali ulanish xizmatlarini (bundan buyon matnda "xizmatlar" deb yuritiladi) taqdim etadi.

 Ushbu ommaviy taklif va unga qo'shimchalar oldindan to'lov sharti asosida jismoniy shaxslar uchun Internetga keng polosali ulanish xizmatlarini taqdim etish shartnomasidir.

 Ushbu ommaviy oferta shartlari, shuningdek, jismoniy shaxslar uchun oldindan to'lov shartlari asosida internetga keng polosali ulanish xizmatlarini taqdim etish qoidalari deb hisoblanadi, bundan keyin matnda shartnoma (bundan buyon matnda"ushbu shartnoma" yoki "abonent shartnomasi" deb yuritiladi) va taklif (bundan buyon matnda"ushbu taklif" deb yuritiladi) atamalari bir xil ma'noga ega.

 Ushbu shartnomani tuzgan operator Abonentning shaxsiy kompyuterda ishlash uchun zarur ko'nikmalarga ega bo'lishi, shuningdek Internetda ishlash ko'nikmalariga ega bo'lishi taxminiga asoslanadi.

 Mazkur ommaviy oferta va unga qo 'shimchalar O' zbekiston Respublikasi axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirining 2020-yil 30-iyundagi 208-мҳ-son buyruq`i bilan tasdiqlangan telekommunikatsiya xizmatlarini ko 'rsatish qoidalari asosida ishlab chiqilgan (O'zbekiston Respublikasi axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi 30.06.2020-yildagi 3275-son).

1.2. Ushbu ommaviy taklifda quyidagi tushunchalardan foydalaniladi:

Abonent-operator tomonidan belgilangan harakatlarni amalga oshirish orqali ushbu taklifni qabul qiladigan va aloqa xizmatlaridan faqat shaxsiy maqsadlarda, tijorat maqsadlarida foydalanish huquqisiz, foydalanadigan, ushbu maqsadlar uchun noyob autentifikatsiya ma'lumotlarini ajratadigan jismoniy shaxs;

Abonent uskunalari, terminal uskunalari-Abonentning kvartirasida joylashgan aloqa liniyalari (kompyuter, tarmoq kabeli va boshqalar) orqali signallarni uzatish va/yoki qabul qilish uchun texnik vosita;

Avtorizatsiya-abonent tomonidan kiritilgan autentifikatsiya ma'lumotlarini operator serverida tahlil qilish jarayoni, uning natijalariga ko'ra abonent xizmatlarni qabul qilishi yoki shaxsiy hisob qaydnomasiga kirish huquqiga ega ekanligi aniqlanadi.

Autentifikatsiya ma'lumotlari-Abonentning noyob foydalanuvchi nomi (login) va paroli (password), internetdan shaxsiy hisob qaydnomasiga kirish va/yoki tegishli xizmatni olish uchun ishlatiladi.

Shaxsiy hisob balansi-ma'lum bir vaqtda ikki pul summasi o'rtasidagi farq.

Shaxsiy hisobvarag'iga pul mablag'larini kiritish-Abonentning operatorning joriy hisobvarag'iga shaxsiy hisobvarag'ini ko'rsatgan holda avans to'lovi. To'lov operator kassasiga naqd pul qo'yish yoki to'lovlarni qabul qilish uchun elektron terminallar yordamida amalga oshirilishi mumkin.

Uy (tarqatish) tarmog'i-bu Internet-provayderning magistral tarmog'ini bitta binoda yoki turar-joy majmuasida joylashgan oxirgi abonentlar bilan bog'laydigan ichki infratuzilma.

a. ulanish nuqtasi-bitta abonent liniyasini ulash uchun xizmat qiladigan uy tarmog'ining elementi.

b. abonent liniyasi - ulanish nuqtasidan abonentning qabul qiluvchi qurilmasigacha bo'lgan tarmoq qismi. Abonent liniyasiga berilgan signal darajasi bitta abonent qurilmasini ulash uchun mo'ljallangan.

c. hisob-kitob davri-boshlanishi hisobdan chiqarishning individual sanasi bo'lgan davr, uning davomiyligi ushbu sana to'g'ri keladigan oydagi kalendar kunlar soniga to'g'ri keladi.

Operatorning javobgarlik zonasi operator egalik qiladigan va boshqaradigan telekommunikatsiya texnik vositalari va kanallari.

Internet-bu turli xil jismoniy shaxslar va tashkilotlarga tegishli bo'lgan kompyuter tarmoqlari va axborot resurslarining global ixtiyoriy, mustaqil birlashmasi;

Shaxsiy hisob-bu Abonentning avans to'lovlari va xizmatlar uchun to'lov sifatida ushbu to'lovlardan ushlab qolingan (hisobdan chiqarilgan) pul mablag'lari miqdorini qayd etadigan hisob. Shaxsiy hisob unikal, operator ma'lumotlar bazasida joylashgan, xizmatlarni taqdim etishning butun davri davomida doimiy bo'lib, mablag'larning kelib tushishi va ularning sarflanishi to'g'risidagi ma'lumotlarning hisobini aks ettiradi. Shaxsiy hisob sahifasi shaxsiy hisobning funktsional variantidir va xizmatning rasmiy veb-saytida shaxsiy hisob bo'limida joylashgan.

Shaxsiy ma'lumotlar-ma'lum bir abonentga tegishli yoki uni aniqlash imkoniyatini beradigan elektron, qog'oz va (yoki) boshqa moddiy formatda qayd etilgan ma'lumotlar. Abonentlar to'g'risidagi ma'lumotlarga quyidagilar kiradi: Abonentning ismi, Abonentning manzili yoki abonent uskunalarini o'rnatish manzili, taxallusi, abonent raqamlari va abonentni va uning abonent uskunalarini aniqlashga imkon beradigan boshqa ma'lumotlar. Bunday ma'lumotlarning ro'yxati operator tomonidan tasdiqlanadi va operator veb-saytida joylashtiriladi.

Shaxsiy kabinet-operator xizmatining rasmiy saytidagi olingan xizmatlar hajmi va shaxsiy hisobning joriy holati to'g'risida statistik ma'lumotlarni o'z ichiga olgan veb-sahifa. Bunday holda, shaxsiy kabinetda ko'rsatilgan ma'lumotlar ma'lumot uchun mo'ljallangan bo'lib, operatorning moliyaviy tizimlaridagi ma'lumotlardan farq qilishi mumkin. Bundan tashqari, ushbu sahifada Abonentning muayyan xizmatlarga obuna bo'lishi, ulardan voz kechishi mumkin.

Xizmatning rasmiy sayti-operatorning telekommunikatsiya tarmog'ining axborot resursi, www.netco.uz veb-manzilda joylashgan.

Operator ofisi-operatorning bosh ofisi Toshkent shahrida va uning filiallari ofislari O'zbekiston Respublikasi viloyatlaridagi.

Hamkorlar-operator bilan tuzilgan shartnomalar asosida , shu jumladan operatorning ish jarayonlariga xizmat ko'rsatish uchun, har qanday xizmatlarni sifatli taqdim etish yoki ilgari surish maqsadida operator tomonidan jalb qilingan shaxslar.

Operator vakili-ishonchnoma yoki operator bilan tegishli shartnoma asosida vakolatli yuridik yoki jismoniy shaxs:

- telekommunikatsiya xizmatlarini tarqatishni amalga oshirish va operator nomidan xizmatlar ko'rsatish bo'yicha shartnomalar tuzish (Internetga keng polosali ulanish);

- abonentlarga operator xizmatlarini ko'rsatish (to'lovlarni qabul qilish va boshqalar).

Internet xizmatidan foydalanish qoidalari-bu tartib ushbu shartnomaning ajralmas qismidir: uning imzolanishi tomonlarning xizmatlardan foydalanish qoidalari bilan to'liq roziligini anglatadi (2-ilova).

Ro'yxatdan o'tish shakli- shaklni imzolab abonent ushbu shartnomaga qo'shiladigan va abonent to'g'risidagi ma'lumotlar, abonent raqami to'g'risidagi ma'lumotlar va boshqa ma'lumotlarni o'z ichiga olgan shaxsiy ma'lumotlarni qayta ishlashga rozilik beradi. (1-ilova).

SHARTNOMA MAVZUSI

Operator abonentga telekommunikatsiya tarmoqlari, shu jumladan Internetga kirish (bundan buyon matnda xizmatlar deb yuritiladi) xizmatlarini taqdim etadi va abonent ushbu xizmatlar uchun pul to'laydi. Operator abonentga xizmat ko'rsatish uchun uchinchi shaxslarni jalb qilish huquqiga ega.

Ushbu oferta shartlari asosida xizmatlar ko 'rsatish davrida operator tomonidan abonentga bunday xizmatlarni taqdim etish uchun zarur bo' lgan abonent uskunalarini yaxshi holatda beriladi. Ushbu shartnoma bekor qilingan taqdirda, abonent Operatorga uskunani qabul qilgan holatida qaytaradi (tabiiy eskirishni hisobga olgan holda).

Operator xizmatlari abonent tomonidan individual foydalanish uchun taqdim etiladi, Abonent teledastur yozuvlarini tarqatmaslik, ularni takrorlamaslik va foyda olish uchun operator uskunasidan foydalanmaslik majburiyatini oladi.

Agar abonent operator xizmatlaridan to'liq foydalanish yoki xizmatga ulanish uchun mos bo'lgan o'z modemiga ega bo'lsa, 2.2-bandi. o'z kuchini yo'qotadi.

XIZMATLARNI TAQDIM ETISH TARTIBI

Abonent va operator o 'rtasida telekommunikatsiya xizmatlarini ko' rsatish to ' g ' risidagi shartnoma operatorning ofislarida yoki operatorning vakolatli idoralarida ommaviy oferta shartlarida tuziladi. "NETKA TELEKOM"MCHJ tomonidan ommaviy oferta shartlariga rozilik imzolanganligi jismoniy shaxsning qabul qilishi (shartnoma tuzishga rozilik) hisoblanadi. Abonent shartnomasi operator tomonidan aksept qabul qilingandan va abonent operatorning axborot-biling tizimida ro'yxatdan o'tkazilgandan keyin tuzilgan hisoblanadi.

Abonent tomonidan imzolanganligi Abonentning ushbu ommaviy oferta shartlarini va uning ajralmas qismini tashkil etuvchi barcha ilovalarini to'liq va shartsiz qabul qilishi hisoblanadi (O'zbekiston Respublikasi fuqarolik kodeksining 370-moddasi).

Operator tomonidan Xizmatni ulashga tayyorgarlik ko'rish uchun zarur harakatlar tugagandan so'ng, abonentga telefon yoki faks orqali xizmat ko'rsatishga tayyorligi to'g'risida xabar yuboriladi. Abonent tarmoqdagi avtorizatsiyani xabar uzatilgan kundan boshlab 5 ish kunidan kechiktirmay amalga oshirishi kerak. Abonentni avtorizatsiya qilish Abonentning shaxsiy Autifikatsiya ma'lumotlarini tarmoqqa ulashda kiritish orqali amalga oshiriladi.

Abonent xizmatdan foydalanishining boshlanishi haqiqiy sanasi operator tomonidan aloqa dasturlarini boshqarish ma'lumotlari yoki operator tarmog'ida o'rnatilgan xarajatlarni hisobga olish uskunalari (billing) asosida belgilanadi. Abonentga xizmatlarni taqdim etish fakti operatorning narxni hisobga olish uskunalari (billing) ma'lumotlari bilan tasdiqlanadi.

Abonentni xizmatga ulash vaqti (xizmatni taqdim etishning boshlanishi) abonentni birinchi muvaffaqiyatli avtorizatsiya qilish paytidir.

Abonentni xizmatga ulash muddati shartnoma tuzilgan kundan boshlab 10 (o'n) ish kunidan oshmaydi.

Abonentni aniqlash va xizmatlar va shaxsiy kabinetga kirish Abonentning shaxsiy Autifikatsiya ma'lumotlaridan foydalangan holda amalga oshiriladi. Bitta login orqali bir vaqtning o'zida faqat bitta ulanish o'rnatilishi mumkin.

Abonentning shaxsiy Autifikatsiya ma'lumotlari operator ofisida abonentga beriladi. Abonentga berilgan Login o'zgarmaydi. Abonent birinchi muvaffaqiyatli avtorizatsiya paytida dastlabki parolni (password) o'zgartirishni o'z zimmasiga oladi.

Operator aloqa xizmatlarini ko'rsatish bo'yicha shartnoma tuzishni rad etishga quyidagi hollarda haqlidir:

1) Operator tarmog'iga kirishni ta'minlashning texnik imkoniyati bo'lmagan taqdirda;

2) Abonent tomonidan so'ralgan tarmoq xizmatlarini ko'rsatishning texnik imkoniyati bo'lmagan taqdirda;

3) Operator boshqa abonent tomonidan yo'qotilgan yoki O'zbekiston Respublikasi qonunchiligi

bo'yicha sertifikatlanmagan abonent uskunasi to'g'risidagi ma'lumotlarga ega bo'lsa;

4) Agar operator potentsial Abonentning operator tomonidan ilgari ko'rsatilgan xizmatlar uchun qarzdorligi to'g'risida ma'lumotga ega bo'lsa.

3.10. Operatorning xodimlariga xizmat vazifalarini bajarishi jarayonida ma'lum bo'lgan abonentlar to' g 'risidagi ma' lumotlar maxfiy axborot hisoblanadi va O'zbekiston Respublikasi qonun hujjatlariga muvofiq himoya qilinishi lozim. Abonentlar to'g'risidagi ma'lumotlarga quyidagilar kiradi:

-Abonent- jismoniy shaxsning familiyasi, ismi, otasining ismi-;

- Abonentning manzili yoki abonent uskunalarini o'rnatish manzili, taxallusi, abonent raqamlari va abonentni va uning abonent uskunalarini aniqlashga imkon beradigan boshqa ma'lumotlar.

TOMONLARNING HUQUQLARI VA MAJBURIYATLARI

Abonent majburiyati:

Ushbu shartnoma shartlariga rioya qilish;

Abonent ma'lumotlarini (f.i.o., doimiy yoki vaqtincha yashash joyi, pasport seriyasi va raqami) identifikatsiyasi uchun operator xodimiga haqiqiy pasportini taqdim etishi shart. Agar ushbu ma'lumotlar o'zgartirilsa, bunday o'zgarishlar kuchga kirgan kundan boshlab 30 kun ichida ularni operatorga shaxsan taqdim etish;

Xizmatlardan foydalanishni boshlashdan oldin tegishli xizmatlar ro'yxati, tarif rejalari, xizmatlar uchun tariflar va boshqa qo'shimcha ma'lumotlar bilan tanishib chiqish;

Kerakli avans to'lovlarini o'z vaqtida amalga oshirish orqali shaxsiy hisobning ijobiy balansini saqlash;

Abonent uskunasidan ishlab chiqaruvchining amaldagi foydalanish yo'riqnomasiga muvofiq foydalanish, shuningdek boshqa shaxslarning televizion qabul qiluvchilarining yetkazib beriladigan signaliga ulanish holatlarining oldini olish;

Uskunadan foydalanish qoidalariga rioya qilish, uni tegishli tartibda saqlash; va agar kerak bo'lsa, uning joriy va kapital ta'mirlanishini o'z hisobidan amalga oshirish;

Abonent liniyasining holatini kuzatib turish, o'z hisobidan uni tiklash va ta'mirlashni amalga oshirish;

Vujudga kelgan nosozliklar to'g'risida operatorga o'z vaqtida xabar berish, shu jumladan.internet signali;

Kabel va boshqa jihozlarning o'g'irlanishi yoki buzilishining oldini olish uchun ular joylashgan joylarga (kommutatorga, uyning tomiga va boshqalarga) begona shaхslarning kirishiga yo'l qo'ymaslik;

4.1.10.  Operator vakillariga , Abonentning arizasiga binoan ta'mirlash ishlarini bajarish yoki Abonentning shartnoma shartlariga muvofiqligini tekshirish uchun asbob-uskunalarga va ular joylashgan barcha joylariga, agar ularda fotosuratli muhr qo'yilgan va muddati o'tmagan shaxsiy guvohnomasi bo'lsa, kirishga ruxsat berish;

4.1.11.  Abonent xizmatlardan foydalanish uchun barcha javobgarlikni o'z zimmasiga oladi. Shartnoma bo'yicha xizmatdan tijorat maqsadlarida foydalanishga yo'l qo'yilmaydi. Tomonlar ushbu shartnoma bo'yicha ko'rsatiladigan xizmatlardan foydalanish xususiy va faqat ko'rsatilgan turar-joy bilan cheklanganligini alohida ta'kidladilar. Abonent ushbu xizmatga ulangan kompyuterni ikki yoki undan ortiq kompyuter ulanishi bilan ishlatganda, abonent ushbu xizmatdan uni tiklash imkoniyatisiz uziladi;

4.1.12. Xizmatga tayyorligi to'g'risida xabar olingan kundan boshlab besh ish kuni ichida xizmatlarni faollashtirish. Agar abonent o'z vaqtida faollashtirilmagan bo'lsa, operator xizmatlarni avtomatik ravishda faollashtirish huquqiga ega;

4.1.13. Vaqti-vaqti bilan rasmiy saytdagi taqdim etilayotgan xizmatlar to'g'risidagi ma'lumotlarning o'zgarishlarni tekshirish.

4.1.14.  Xizmatlardan noqonuniy maqsadlarda foydalanmaslik, shuningdek operatorga va/yoki u bilan bog'liq bo'lgan uchinchi shaxslarga zarar yetkazadigan harakatlar qilmaslik, shu jumladan dasturiy ta'minotni abonent qurilmasidan/foydalanuvchi uskunasidan tarqatmaslik, ip-manzillarni soxtalashtirmaslik, operator tarmog'ining normal ishlashiga to'sqinlik qiladigan harakatlar qilmaslik, apparat, operator dasturiy ta'minoti va/yoki u bilan bog'liq bo'lgan uchinchi shaxslar, axborot texnologiyalari sohasida noqonuniy xatti-harakatlar qilmaslik, xususan, ruxsatsiz harakatlar va operator tarmog'ida resurslar va xizmatlardan noqonuniy foydalanmaslik.

4.1.15.  Abonent qurilmasi/foydalanuvchi uskunasidan O'zbekiston Respublikasining amaldagi qonunchiligi talablarini, operatorning huquq va manfaatlarini, shu jumladan imidj, moliyaviy va boshqa zararga olib kelgan huquqlarini buzuvchi noqonuniy maqsadlarda foydalanmaslik. Abonent operator tomonidan ko'rsatiladigan xizmatlar litsenziyalangan faoliyat turi ekanligini tan oladi va ularni taqdim etish tartibini buzganligi uchun, shu jumladan statsionar tarmoqqa kirish uchun GSM shlyuzlarini o'rnatish,, IP telefoniya va abonent qurilmasi/foydalanuvchi uskunalari va/yoki aloqa moslamalarining ishlamay qolishiga olib keladigan boshqa tadbirlar oqibatida, abonent belgilangan tartibda javobgarlikni o'z zimmasiga oladi, shuningdek operatorga etkazilgan zararni to'liq qoplaydi

4.1.16. Axborot resurslarini muhofaza qilishni ta 'minlashga, konstitutsiyaviy tuzumni zo'rlik bilan o' zgartirishga, urush, zo'ravonlik va pornografiyani targ 'ib qilishga, diniy va milliy adovatni qo' zg 'atishga, shaxsning sha'ni va qadr-qimmatini kamsitishga va O'zbekiston Respublikasining amaldagi qonun hujjatlari bilan tarqatilishi taqiqlangan boshqa ma 'lumotlarni o'z ichiga olgan axborot tarqatilishiga yo 'l qo' ymaslikka qaratilgan tegishli tashkiliy va texnik harakatlarni amalga oshirish.

4.1.17.  Abonent O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga muvofiq boshqa majburiyatlarni ham o'z zimmasiga olishi mumkin.

4.2. Abonent quyidagi huquqlarga ega:

4.2.1. Ko'rsatilgan xizmatlardan foydalanish bilan bog'liq muammolar yuzaga kelganda operatorning maslahat va texnik yordamidan foydalaning;

4.2.2. Ushbu taklifda belgilangan tartibda da'vo qilish.

4.2.3. Tarif/tarif rejasini, operator tomonidan belgilangan tartibda ko'rsatiladigan xizmatlar turlarini uning texnik imkoniyatlarini hisobga olgan holda o'zgartirish.

4.2.4. Shaxsiy kabinet orqali (shaxsiy kabinetga kirish nazarda tutilgan xizmat turlariga nisbatan) va/yoki operator orqali iste'mol qilingan xizmatlar hajmi, shuningdek to'lovlar tarixi, hisobdan chiqarishlar va shaxsiy hisobvaraqdagi pul mablag'lari qoldig'i to'g'risida batafsil ma'lumot olish.

4.2.5. Abonent O'zbekiston Respublikasi qonun hujjatlarida nazarda tutilgan boshqa huquqlarga ega bo' lishi mumkin.

4.3. Operator quyidagilarni o'z zimmasiga oladi:

4.3.1. Abonentga O'zbekiston Respublikasining amaldagi normativ hujjatlari talablarini hisobga olgan holda ushbu shartnomada aks etgan shartlarga muvofiq xizmatlar ko' rsatish.

4.3.2. Abonentning avans to'lovlarini o'z vaqtida uning shaxsiy hisob raqamiga o'tkazing.

4.3.3. Abonentga (CALL-markaz) - 71-202-00-22 raqami bo'yicha texnik yordam xizmatining telefon orqali maslahat olish imkoniyatini berish. Maslahat doirasi xizmatlarni taqdim etish bilan bog'liq aniq masalalar bilan cheklanadi.

4.3.4. Shartnoma amal qilishi davomida abonentga shaxsiy kabinetga kirish imkoniyatini berish.

4.3.5. Abonent tomonidan xizmatdan foydalanish tartibi va u tuzgan shartnomaning boshqa shartlari bilan bog'liq ma'lumotlarning maxfiyligini ta'minlash uchun umumiy qabul qilingan texnik va tashkiliy choralarni ko'rish.

4.3.6. Abonentga operatorning xizmat ko'rsatish zonasida xizmat ko'rsatish.

4.3.7. Abonentga xizmat ko 'rsatish jarayonida ushbu xizmatlarning kamchiliklari aniqlansa, ularni bartaraf etish choralarini ko ' rish.

4.3.8. Abonentning shaxsiy ma 'lumotlarini himoya qilish uchun zarur tashkiliy chora-tadbirlarni ko' rish va abonent to'g'risidagi ma'lumotlarning maxfiyligini ta'minlash bo'yicha qonun hujjatlarida belgilangan boshqa talablarga rioya qilish.

4.3.9. O'zgarishlar kuchga kirishidan kamida 10 kun oldin rasmiy veb-saytga ma'lumot joylashtirish orqali abonentga tariflar va xizmatlar narxlari ro'yxatidagi o'zgarishlar to'g'risida xabar bering.

4.3.10. Abonentlarga xizmat ko 'rsatish, xizmat ko' rsatish shartlarining o 'zgarishi va ularning qiymati, shuningdek boshqa zarur ma' lumotlar bilan bog 'liq rasmiy xabarlarni o' z rasmiy veb-saytida e ' lon qilish.

4.3.11.  Abonentga rejalashtirilgan texnologik ishlarni bajarish to'g'risida operatorning veb-saytida ish boshlash sanasi, vaqti va ishning davomiyligi ko'rsatgan holda, ular boshlanishidan kamida 24 (yigirma to'rt) soat oldin xabar berish.

4.3.12. Uy tarmog'iga xizmat ko'rsatish, ya'ni uning tarkibiy qismlarini ta'mirlash, almashtirish, sozlash va profilaktika ishlarini bajarish;

4.3.13.  Telefon va operator ofisida nosozliklarni bartaraf etish uchun Abonentning arizalarini qabul qilish va agar fors-major holatlari bunga to'sqinlik qilmasa, ariza kelib tushgan kundan boshlab 72 soat ichida kelib tushgan arizalarni bajarish.

4.4. Operator quyidagi huquqlarga ega:

4.4.1. Operator abonentni xizmatning rasmiy veb-saytida o'zgarishlar kuchga kirgunga qadar kamida 10 (o'n) kalendar kun oldin e'lon joylashtirish orqali xabardor qilib, taklif va / yoki uning ilovalari shartlarini o'zgartirishga, shu jumladan amaldagi tariflarni, tizimni, shartlarni, aloqa xizmatlarini to'lash shakllari va muddatlarini o'zgartirishga, taklifga yangi ilovalarni kiritishga, haqlidir.

- E'lonni xizmatning rasmiy veb-saytiga joylashtirilishi, albatta, operator tomonidan abonentni xabardor qilish majburiyatining to'g'ri bajarilishi hisoblanadi.

- Abonent xizmatning rasmiy veb-saytida o'zgarishlar mavjudligini muntazam tekshirish uchun javobgardir. Taklifning joriy qoidalari va unga ilova o'zgarganligi to'g'risida xabar berilganidan keyin 10 (o'n) kalendar kundan keyin xizmatlardan foydalanishni davom ettirish ular bilan so'zsiz rozilik hisoblanadi.

4.4.2. Abonent dastlabki to'lovni 100% oldindan to'lamaguncha yoki xizmatlar uchun oylik abonent to'lovini to'lamaguncha xizmat ko'rsatishni rad etish;

4.4.3. Agar abonentdan olingan zarur hujjatlarda noto'g'ri ma'lumotlar mavjud bo'lsa, abonentga ulanish va xizmatlarni ko'rsatish bo'yicha ishlarni bajarishni bir tomonlama rad etish.

4.4.4. Quyidagi hollarda to'g'ri asoslanishi sharti bilan abonentga xizmat ko'rsatishni rad etish:

- xizmat ko'rsatish davlat xavfsizligi va mudofaa qobiliyatiga, odamlarning salomatligi va xavfsizligiga tahdid solishi mumkin;

-har qanday texnik, jismoniy, topografik yoki boshqa tabiiy to'siqlar tufayli xizmat ko'rsatish mumkin emas.

4.4.5. Quyidagi hollarda abonentni tarmoqdan uzish / vaqtincha uzish:

- boshqa abonentlarni obro'sizlantiradigan materiallarni axborot tarmog'i orqali tarqatish, talab qilinmagan materiallarni tarmoq orqali tarqatish, tarmoq axloq qoidalarini buzish, viruslarning tarqalishi, ip-manzilni soxtalashtirish;

- abonent tomonidan O'zbekiston Respublikasi qonun hujjatlarida belgilangan shartlar va talablarning buzilishi;

- rejalashtirilgan texnologik va boshqa turdagi ishlarni bajarish, operator tarmog'ini modernizatsiya qilish. Bunday holda, abonent shartnoma shartlarida nazarda tutilgan xizmatlar uchun to'lovdan ozod qilinmaydi.

4.4.6. Quyidagi holatlarda abonent dasturidan foydalanishni to'xtatib turish, bloklash yoki taqiqlash:

- bunday dasturiy ta'minotning ishlashi favqulodda vaziyatlarga, xavfsizlik tizimining buzilishiga yoki shartnoma shartlarining buzilishiga olib keladi yoki olib kelishi mumkin;

- elektron pochtaning ochiq retranslyatori (ochiq SMTP-relay);

- uchinchi shaxslarga tarmoqda ruxsatsiz ishlashga imkon beradigan vositalar (ochiq proksi - serverlar va boshqalar);

- mahalliy tarmoqlarning umumiy eshittirish manzillari;

- obuna avtorizatsiyasi yetarli bo'lmagan yoki uni bekor qilish imkoniyati bo'lmagan elektron pochta xabarlari.

4.4.7. Quyidagi hollarda Shartnomani bir tomonlama bekor qilib Abonentga xizmatlarni taqdim etishni to'xtatish;

- abonent tomonidan ushbu ommaviy oferta shartlari va unga qo'llanmalarning buzilishi;

- operator tarmog'ining buzilishiga olib kelgan Abonentning har qanday harakati;

- abonent tomonidan ushbu ofertaning 2-ilovasida ko'rsatilgan xizmatlardan foydalanish qoidalarini buzish;

- olingan xizmatlardan noqonuniy yoki tijorat maqsadlarida foydalanish;

- uy sharoitidan tashqarida olingan xizmatlardan foydalanganda;

- Abonentning tarmoq resurslariga ruxsatsiz kirishga qaratilgan harakatlari;

- abonent tomonidan Frod yoki Frod urinishlarini aniqlash.

4.4.8. Ushbu bandda ko'rsatilgan asoslar bo'yicha shartnoma bekor qilingan taqdirda, Abonentning shaxsiy hisobvarag'ida qolgan mablag'lar tomonlar tomonidan Abonentning xizmatlardan foydalanish shartlarini buzganligi uchun jarima sifatida tan olinadi va abonentga qaytarilmaydi.

4.4.9. Tarqatilishi O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga zid bo' lgan har qanday axborotni uzatishni rad etish.

4.4.10. Operator tomonidan shartnoma bo'yicha qarz to'g'risidagi ma'lumotlar aniqlangan taqdirda xizmat ko'rsatishni cheklash yoki shartnomani bekor qilish.

4.4.11. Uskunani o'rnatishning texnik yoki boshqa mumkin bo'lmagan holatlarida o'z xizmatlarini ko'rsatishni rad etish.

4.4.12. Abonentning aybi bilan yetkazilgan har qanday zararni qoplashni talab qilish.

4.4.13. Rejalashtirilgan texnik ishlarni va boshqa turdagi ishlarni bajarish, operator tarmog'ini modernizatsiya qilish

4.4.14. Operator O'zbekiston Respublikasi qonun hujjatlarida nazarda tutilgan boshqa huquqlarga ega bo'lishi mumkin.

5. XIZMATLAR NARXI VA TO'LOV TARTIBI

5.1. Abonent o'z hisobidan abonent liniyasini (ulanish nuqtasi va abonent uskunalarini ulash uchun ishlatiladigan kabel va butlovchi qismlar) ta'minlaydi, faqat uchinchi shaxslarning huquqlariga yuklanmagan o'ziga tegishli materiallardan foydalanadi.

5.2. Ulanish to'lovi abonent uskunalarini o'rnatish va sozlash xarajatlarini, shuningdek operator tomonidan abonent materiallaridan bajariladigan uy tarmog'iga bunday uskunalarni ulash bo'yicha montaj ishlarini o'z ichiga oladi. Ulanish uchun to'lov muayyan shartlarga bog'liq va operator veb-saytida ko'rsatilgan.

5.3. Ulangandan so'ng, abonent uskunalarini sozlash operator tariflari bo'yicha qo'shimcha haq evaziga amalga oshiriladi, shuningdek Abonentning aybi bilan yuzaga kelgan texnik nosozliklarni bartaraf etish ham.

5.3. Ulangandan so'ng, abonent uskunalarini sozlash operator tariflari bo'yicha qo'shimcha haq evaziga amalga oshiriladi, shuningdek Abonentning aybi bilan yuzaga kelgan texnik nosozliklarni bartaraf etish ham.

5.4. Xizmatlardan foydalanishning kelgusi oyi uchun abonent to'lovi abonent tomonidan joriy oyda, kelgusi oyning 1-kunigacha 100% miqdorida oldindan to'lov bilan amalga oshiriladi va operator tomonidan kelgusi oyning 1 (birinchi) kunida bir marta hisobdan chiqariladi.

5.5. Abonent ulanganda operator veb-saytida ko'rsatilgan tariflarni tanlaydi.

5.6. Tariflarning amaldagi qiymati operatorning veb-saytida ko'rsatilgan.

5.6. Tariflarning amaldagi qiymati operatorning veb-saytida ko'rsatilgan.

5.7. Ko'rsatilgan xizmatlar uchun abonent to'lovi olinadi-ularning hajmi va davomiyligiga bog'liq bo'lmagan oylik xizmatlarning belgilangan narxi. Abonent to'lovi hisob-kitob davrining birinchi kunida undiriladi va xizmatlar ko'rsatish to'xtatilgan taqdirda, uning tugashidan oldin qayta hisoblab chiqilmaydi, qonun hujjatlarida belgilangan hollar bundan mustasno.

5.8. Abonentning aybi bo'lmasdan xizmatlarni taqdim etish to'xtatilgan taqdirda, operator abonent to'lovining amal qilish muddatini tegishli muddatga uzaytiradi.

5.9. Hisob-kitob davrini hisoblash uchun shaxsiy hisobdan chiqarish sanasi ulanish kunida belgilanadi. Xizmatlarni taqdim etish to'xtatilganda, shu jumladan.xizmatlar o'z vaqtida to'lanmaganligi sababli, hisobdan chiqarishning individual sanasi xizmatlar to'langanidan keyin qayta ulanish sanasiga o'tkaziladi.

5.10. Abonent operatorga vaqtincha uzilish uchun yozma ariza berish huquqiga ega (ketish, uskunaning buzilishi yoki boshqa sabablarga ko'ra). Arizalar vaqtincha o'chirish rejalashtirilgan oyning boshiga qadar 2 oy muddatga qabul qilinadi.

5.11. Operator tomonidan abonentga ko'rsatiladigan xizmatlar, Agar abonent asosli yozma da'vo qilmasa, hisob-kitob davrining oxirgi kunida tegishli ravishda ko'rsatilgan va qabul qilingan hisoblanadi. Amalga oshirilgan montaj ishlari, Agar abonent asosli yozma da'vo qilmasa, abonent xizmatga ulanganidan keyin 3 kun o'tgach, tegishli ravishda bajarilgan va qabul qilingan deb hisoblanadi.

5.12. Xizmatlar milliy valyutada to'lanadi. Siz xizmatlarni operator ofislarida to'lashingiz mumkin. Bank filiallari orqali to'lov amalga oshirilgan taqdirda, abonent to'lov kvitansiyasini saqlab qolishi va to'lovni hisobga olish uchun operatorga taqdim etishi shart. Agar bank o'tkazmasida abonent va to'lov amalga oshirilgan shartnomani aniqlashning imkoni bo'lmasa, Operator abonentga to'lov tafsilotlari bilan operatorning joriy hisobvarag'iga tushgan bank o'tkazmalarini o'z vaqtida qabul qilish uchun javobgar emas.

5.13. Xizmatni boshqa joyga ko'chirish tomonlar tomonidan abonent tomonidan ilgari imzolangan ommaviy taklif shartlari bilan kelishilgan holda qo'shimcha bitim imzolash orqali amalga oshiriladi. Ko'chirish bo'yicha qo'shimcha xizmatining narxi amaldagi tariflarda ko'rsatilgan, to'lov operator kassasiga kerakli pul miqdorini to'lash orqali amalga oshiriladi.

6. OPERATORNING JAVOBGARLIGI

6.1. Operator amaldagi qonunchilikka muvofiq shartnoma bo'yicha o'z majburiyatlarini bajarish uchun javobgardir.

6.2. Operator Abonentning shaxsiy ma'lumotlari to'g'risidagi ma'lumotlardan foydalanish tartibini buzganlik uchun amaldagi qonun hujjatlarida nazarda tutilgan javobgarlikni o'z bo'yniga oladi.

6.3. Operator quyidagi hollarda javobgar emas:

- operatorga tegishli bo'lmagan nosozliklar, shu jumladan. magistral liniyalarda elektr energiyasi yo'qligi sababli signal berishni to'xtatish;

- operatorning apparat va dasturiy ta'minoti bilan bog'liq bo'lmagan ma'lumotlar uzatish tarmog'ining har qanday buzilishi uchun;

-abonent tomonidan o'z abonent uskunalarini ishlatish qoidalarini buzganligi, shuningdek uchinchi shaxslarning harakati natijasida, xususan, ruxsatsiz pochta almashinuvi, virus hujumlari va boshqalar natijasida etkazilgan har qanday zarar.;

- uskunalar va abonent liniyasining ishlamay qolishi, shu jumladan. abonent yoki uchinchi shaxslarning qurilmalarini tarmoqqa noqonuniy ulanishi natijasida yuzaga kelgan, normal ish sharoitlarini bajarmaganlik (masalan, tarmoqdagi kuchlanish va harorat rejimi), shuningdek, radiotelefonlar, raqamlarni avtomatik aniqlovchilar va boshqa elektr jihozlaridan foydalanganda, etkazib berilayotgan signal sifatiga ta'sir qiladi;

-texnik sabablar va fors-major holatlariga ko'ra abonentga 60 (oltmish) daqiqadan kam bo'lgan vaqtda xizmat ko'rsatilmagan hollarda;

- tarmoq ishlashi va rivojlanishini ta'minlash zarurati tufayli uskunalarni almashtirish bilan bog'liq xizmatlarni taqdim etishning to'liq yoki qisman uzilishi;

- xizmatdan foydalanish yoki undan foydalanish mumkin emasligi natijasida, malumotlar uzatishdagi xatolar, o'tkazib yuborishlar, ishdagi uzilishlar, funktsiyalarning o'zgarishi, nuqsonlar, ishdagi kechikishlar va boshqalar natijasida abonent tomonidan y'qotilgan foyda, to'g'ridan-to'g'ri yoki bilvosita zarar uchun,

- shahar va boshqa umumiy foydalanishdagi aloqa tarmoqlarining sifati, shuningdek operatorning javobgarligi doirasidan tashqarida bo'lgan sabablarga ko'ra to'g'ridan-to'g'ri yoki bilvosita yuzaga keladigan xizmatlar sifatining yomonlashishi va/yoki uzilishlari uchun.

- Operatorga bog'liq bo'lmagan sabablarga ko'ra yuzaga kelgan sifatsiz yoki o'z vaqtida taqdim etilmagan xizmatlar tufayli yo'qotilgan foyda, bilvosita yo'qotishlar uchun Operator abonent oldida javobgar bo'lmaydi.

6.4. Xizmatlardan foydalanish to'xtatilgan taqdirda, operator Abonentning xizmatlardan foydalanish huquqidan mahrum qilinganligi to'g'risida uchinchi tomonni xabardor qilishi yoki xabardor qilmasligi va bunday ogohlantirish yoki uning yo'qligi natijasida yuzaga kelishi mumkin bo'lgan oqibatlar uchun javobgar bo'lmaydi.

ABONENTNING JAVOBGARLIGI

7.1. Abonent quyidagilar uchun javobgar:

- o'z majburiyatlarini amaldagi qonunchilikka muvofiq bajarishi uchun.

- Xizmatlardan foydalangan holda qilingan barcha noqonuniy harakatlar, shuningdek ularning oqibatlari uchun.

- maxfiylikni saqlash va autentifikatsiya ma'lumotlarini uchinchi shaxslardan himoya qilish, shuningdek autentifikatsiya ma'lumotlarini oshkor qilish va/yoki ruxsatsiz foydalanish natijasida yuzaga kelishi mumkin bo'lgan oqibatlar uchun.

- abonent liniyasi yotqazish va kommutatsiya joyiga kirishni ta'minlash uchun

7.2. Abonent xizmatdan foydalangan holda olingan materiallar, tovarlar va xizmatlardan foydalanish bilan bog'liq bo'lgan javobgarlik va xatarlarni o'z zimmasiga oladi.

7.3. Abonent xizmatlardan foydalangan holda o'zi tomondan uzatiladigan ma'lumotlarning mazmuni, ishonchliligi va qonuniyligi uchun mustaqil ravishda javobgardir.

8. FORS-MAJOR HOLATLARI VA TORTISHUVLAR

8.1. Shartnomani bekor qilish tomonlarni uni buzganlik uchun javobgarlikdan ozod qilmaydi.

8.2. Yetkazilgan zarar aybdor tomonidan jarimadan tashqari undiriladi va yo'qotilgan foydani (olinmagan daromadlarni) o'z ichiga olishi mumkin.

8.3. Tomonlar o'z majburiyatlarini lozim darajada bajarmaganliklari uchun javobgarlikdan ozod qilinadilar, agar buning sababi fors-major holatlari bo'lsa, ular orasida noqulay ob-havo sharoiti, yong'inlar, baxtsiz hodisalar, teleradiokompaniyadan (shu jumladan sun'iy yo'ldoshdan) signal darajasining yo'qligi yoki pasayishi kiradi. Shu bilan birga, majburiyatlarni bajarish muddati boshqa tomonga yetkazilgan zarar qoplanmasdan, bunday holatlarning amal qilish vaqtiga mutanosib ravishda kechiktiriladi.

8.4. Agar operatorga ta'sir ko'rsatgan fors-major holatlari ketma-ket 30 kundan ortiq davom etsa, u tegishli ma'lumotlarni ofisda va saytda joylashtirish orqali shartnoma bo'yicha majburiyatlarni bajarishdan bosh tortishga haqlidir.

8.5. Shartnomani bajarish bilan bog'liq nizolar yuzaga kelgan taqdirda, tomonlar ularni sudgacha (da'vo) tartibda hal qilish uchun barcha sa'y-harakatlarni amalga oshiradilar. Qonun hujjatlariga muvofiq, har ikki tomon tomonidan qilingan sud xarajatlari ishtirok etuvchi shaxslar tomonidan qondirilgan da'volar miqdoriga mutanosib ravishda to'lanadi.

9. NIZOLARNI HAL QILISH

9.1. Shartnomani bajarish bilan bog'liq har qanday nizolar yoki kelishmovchiliklar yuzaga kelgan taqdirda, tomonlar o'zaro muzokaralar orqali ularni hal qilishga harakat qilishadi .

9.2. Agar nizolar muzokaralar yo'li bilan hal etilmasa, nizolar amaldagi qonunchilikda belgilangan vakolatli sud tartibida hal qilinishi kerak.

TAKLIFNING AMAL QILISH MUDDATI, UNING SHARTLARINI O'ZGARTIRISH YOKI TUGATISH TARTIBI

10.1. Shartnoma, tomonlarning shartnoma tuzishdan oldin paydo bo'lgan munosabatlariga nisbatan qo'llaniladi.(agar ular sodir bo'lgan bo'lsa)

10.2. Ushbu taklif doimiy bo'lib, uning barcha shartlari tomonlardan biri ushbu taklifda belgilangan tartibda uni bekor qilish istagini bildirmaguncha amal qiladi.

10.3. Abonent operatorning ofisiga ariza topshirilgan oy tugashidan kamida 10 (o'n) kalendar kun oldin shartnomani bekor qilish to'g'risida yozma ariza berish orqali shartnomani bir tomonlama bekor qilish huquqiga ega.

10.4. Abonentga pul mablag'larini qaytarish operator tomonidan uning plastik kartochkasiga yoki bank hisob raqamiga O'zbekiston Respublikasi milliy valyutasida o' tkazish yo ' li bilan amalga oshiriladi.

BOSHQA SHARTLAR

11.1. Operator quyidagi hollarda abonent to'g' risidagi axborotni tegishli korxonalarga (huquqni muhofaza qiluvchi organlarga), muassasalarga yoki tashkilotlarga taqdim etish huquqiga ega:

- pudratchi tashkilotlar yordamida abonentni xizmatlarga ulashni va/yoki abonentga keyingi texnik xizmat ko'rsatishni tashkil qilishda;

- Abonentning domen nomlarini ro'yxatdan o'tkazishda;

- amaldagi qonun hujjatlarida nazarda tutilgan boshqa hollarda.

11.2. Abonent uskunalari operatorning mulki bo'lib qoladi. Abonent uni ehtiyotkorlik bilan va shartnomada ko'rsatilgan maqsadda ishlatishi shart, uning xavfsizligini ta'minlashi kerak, uni uchinchi shaxslarga bermaslik, operator bilan kelishmasdan boshqa manzilga ko'chirmaslik majburiyatini oladi.

11.3. Agar uskunalar Abonentning aybi bilan buzilgan yoki yo'qolgan bo'lsa, u operatorga shartnomada ko'rsatilgan kelishilgan qiymatini qoplaydi.

11.4. Abonent, shartnoma bekor qilingandan so'ng, u bekor qilinishining har qanday sabablardan qat'i nazar, uskunani uch kun ichida ish holatida va to'liq konfiguratsiyada operator ofisiga yetkazib berishi kerak.

11.5. Operator tomonidan abonentga vaqtincha foydalanish uchun uskunalar berilganda, zavod defekti uchun kafolat muddati 1 (bir) oyni tashkil qiladi. Agar kafolat muddati davomida zavod defekti bo'lsa, operator uskunani o'z hisobidan ta'mirlashni zimmasiga oladi. Agar router ta'mirlanmasa, uni yangisiga almashtirish mumkin. Abonentning aybi bilan uskunalar buzilgan taqdirda, uskunani ta'mirlash yoki almashtirish uchun javobgarlik to'liq abonentga yuklanadi. Kafolat muddati tugagandan so'ng, abonent to'g'ri foydalanish uchun javobgardir.

11.6 Operator tomonidan nazarda tutilgan alohida tarif rejalari doirasida abonentga vaqtincha foydalanish shartlari asosida uskunalar taqdim etiladi. Agar abonent belgilangan muddat ichida xizmatlarni to'lash bo'yicha majburiyatlarni doimiy va o'z vaqtida bajarsa, uskunalar qo'shimcha haq olmasdan Abonentning mulkiga o'tadi.

11.7. Ushbu shartnomada ko'zda tutilmagan har qanday masalada tomonlar O'zbekiston Respublikasining amaldagi fuqarolik qonunchiligiga amal qiladilar.

Vaqtinchalik foydalanish uchun berilgan uskunalar ro'yxati

№ Uskunalar ro'yxati

1.KCBППЭ-5е 2х2х0.522 kabeli

2. Signalni konvertatsiya qilish moslamasi

3. Optik abonent kabeli

4. Konnektor

5. Shtekker

6. Abonent qurilmasi (marshrutizator)

7. Kommutatsiya qurilmasi

8. Optik shnur

Bank rekvizitlari:

"NETKA TELEKOM"MCHJ

Toshkent shahri, Shayxontohur tumani, A. Qodiriy ko'chasi, 25-uy.

r/s 2020 8000 0048 52 8001

ATB" InFinBank " bosh ofisi

MFO: 01041

STIR 301 625 519, OKED 61100, QQS to'lovchi kodi 326050023332

telefon: +998 71-202-00-22

Direktor Arifjonov N. Sh.

Internetga keng polosali ulanish

telekommunikatsiya xizmatlarini

ko'rsatish bo'yicha ommaviy taklifga

2-ilova

Internet xizmatidan foydalanish qoidalari

Ushbu hujjat ommaviy taklifga ilova bo'lib, Internet xizmatidan foydalanishda abonent uchun majburiy bo'lgan qoidalarni belgilaydi. Qoidalar tarmoq resurslaridan foydalanish tartibiga nisbatan qo'llaniladi. Bu yerda va undan keyin tarmoq so'zi Internet tarmog'ini va undan mavjud bo'lgan boshqa tarmoqlarni anglatadi.

Tarmoq-bu turli xil odamlar va tashkilotlarga tegishli bo'lgan kompyuter tarmoqlari va axborot resurslarining global birlashmasi. Ushbu birlashma markazlashtirilmagan va internetdan foydalanish uchun yagona, umumiy majburiy xalqaro qoidalar (qonunlar) to'plami o'rnatilmagan. Biroq, O'zbekiston Respublikasida amalda bo'lgan "ma' lumotlarni uzatish tarmog'iga, shu jumladan Internetga xizmatlar ko 'rsatish" qoidalari va Internetda ishlashning umume'tirof etilgan normalari mavjud bo'lib, ular tarmoqning har bir foydalanuvchisi faoliyati boshqa foydalanuvchilarning ishiga xalaqit bermasligiga qaratilgan.

Internetda ishlashning umumiy qabul qilingan normalarining asosiy printsipi quyidagi qoidadir:

- har qanday Internet resurslaridan foydalanish qoidalari (pochta qutisidan servergacha va aloqa kanaliga) faqat ushbu resurslarning egalari tomonidan belgilanadi. Tarmoqning har qanday axborot yoki texnik resursining egasi ushbu resurs uchun undan foydalanish uchun o'z qoidalarini o'rnatishi mumkin. Resurslardan foydalanish qoidalari yoki ularga havola ushbu resurslarning egalari yoki ma'murlari tomonidan bunday manbalarga ulanish nuqtasida e'lon qilinadi va ushbu resurslarning barcha foydalanuvchilari tomonidan bajarilishi majburiydir. Abonent resursdan foydalanish qoidalariga rioya qilishi yoki undan darhol foydalanishni rad etishi shart. Ushbu qoidaga muvofiq, boshqa tarmoqlar, serverlar, axborot resurslari, yangiliklar konferentsiyalari, pochta xabarlari va boshqalar egalarining tegishli resurslardan foydalanish qoidalarini buzganligini tasdiqlovchi shikoyatlarini keltirib chiqaradigan Abonentning har qanday harakatlari qabul qilinishi mumkin emas va ushbu Qoidalarning buzilishi hisoblanadi.

4. Xizmatdan foydalanishda abonent majburiyatlari:

4.1. Operator bilan tuzilgan shartnomaning barcha shartlarini bajarish;

4.2. Davlat va boshqa qonun bilan himoyalangan sirni tashkil etuvchi ma'lumotlarni uzatish uchun internetdan foydalanishga yo'l qo'ymaslik;

4.3. Internet tarmog'i orqali O'zbekiston Respublikasining muhim konstitutsiyaviy tuzumini, hududiy yaxlitligini zo'rlik bilan o' zgartirishga, urush va zo'ravonlik, shafqatsizlik, milliy, irqiy va diniy adovatni targ 'ib qilishga chaqiriqlarni o'z ichiga olgan axborotni tarqatmaslik;

4.4. Internet orqali O'zbekiston Respublikasi fuqarolarining sha'ni va qadr-qimmatini kamsituvchi hamda jismoniy shaxslarga yoki shaxslar guruhiga axloqiy haqoratlar yetkazuvchi axborotni tarqatmaslik;

4.5. Agar qonunchilikka zid bo'lsa, tijorat (yoki tijorat bo'lmagan) maqsadlarda tarqatish uchun internetdan olingan materiallardan foydalanmaslik;

4.6. Autifikatsiya ma'lumotlarini boshqalarga bermaslik va ularning maxfiyligini ta'minlash;

4.7. Kompyuter viruslari yoki tarmoq uchun zararli bo'lgan boshqa komponentlarni o'z ichiga olgan ma'lumot yoki dasturiy ta'minotni nashr qilmaslik yoki uzatmaslik;

4.8. Operator ma'lumotlar bazalariga ruxsatsiz kirishni amalga oshirmaslik, operatorning dasturiy ta'minotini o'zgartirmaslik;

4.9. Shartnoma bo'yicha huquqlarni uchinchi shaxslarga bermaslik;

4.10. O'zbekiston Respublikasiga o' tkazilayotgan va qabul qilinayotgan axborot orqali iqtisodiy, siyosiy va boshqa zarar yetkazmaslik, pornografik mahsulotlar hamda davlatga zarar yetkazuvchi va tuhmat qiluvchi axborotlarni tarqatish uchun kanallar va aloqa vositalaridan foydalanmaslik;

4.11. Mazmuni mahalliy yoki xalqaro qonunchilikka zid bo'lgan har qanday ma'lumotni Internetga yubormang;

4.12. Taqdim etilgan Internet va boshqa tarmoqlardan qabul qiluvchiga keraksiz, taqiqlangan ma'lumotlarni tarqatish uchun foydalanmaslik. Xususan, quyidagilar mumkin emas:

- Oldindan kelishilmagan elektron pochta xabarlarini ommaviy ravishda yuborish. Ommaviy xabar yuborish- ko'plab qabul qiluvchilarga ham, bitta qabul qiluvchiga ham bir nechta pochta jo'natmalarini anglatadi. Elektron pochta xabarlari bu elektron pochta xabarlari, ICQ va boshqa shunga o'xshash shaxsiy ma'lumot almashish vositalarini anglatadi;

- Bir nechta sahifadan iborat yoki biriktirilgan fayllarni o'z ichiga olgan elektron pochta xabarlarini nomuvofiq yuborish;

- Reklama, tijorat yoki tashviqot xarakteridagi elektron pochta xabarlarini, shuningdek qo'pol va haqoratli iboralar va jumlalarni o'z ichiga olgan xatlarni nomuvofiq ravishda yuborish;

- Qonun hujjatlariga muvofiq javobgarlikka olib keladigan boshqa harakatlarni qilmaslik.

Topshirilgan uskunaning xavfsizligiga qo'yiladigan talablar va garov shartlari

5. Ushbu shartnoma bo'yicha xizmatlar ko'rsatish davriga operator abonentga internetga ulanish uchun zarur bo'lgan uskunani vaqtinchalik foydalanish uchun, bepul, yaxshi holatda topshiradi. Ushbu shartnoma bekor qilingan taqdirda, abonent uskunani tabiiy eskirishni hisobga olgan holda qabul qilgan holatida Operatorga qaytaradi.

6. Operator uskunani Abonentga qabul qilish dalolatnomasi asosida topshiradi.

7. Abonent uskunalari operatorning mulki bo'lib qoladi. Abonent uni ehtiyotkorlik bilan va maqsadga muvofiq,shartnoma asosida ishlatishi shart, uning xavfsizligini ta'minlashi kerak, uni uchinchi shaxslarga bermaslik, operator bilan kelishmasdan boshqa manzilga o'tkazmaslik majburiyatini oladi.

8. Abonent unga berilgan operator uskunasining xavfsizligi uchun to'liq moddiy javobgar bo'ladi.

9. Agar uskunalar Abonentning aybi bilan buzilgan yoki yo'qolgan bo'lsa, u operator uchun saytdagi narxlar ro'yxatida ko'rsatilgan kelishilgan qiymatini qoplaydi.

10. Shartnoma bekor qilingandan so'ng, abonent nima sababdan bo'lishidan qat'i nazar, uskunani ish holatida va to'liq konfiguratsiyada operator ofisiga o'chirilgan kundan boshlab 3 (uch) kalendar kun ichida yetkazib berishi kerak. Uskunani qaytarish Uskunani qaytarish to'g'risida qabul qilish va topshirish dalolatnomasi bilan rasmiylashtiriladi.

11. Ushbu ilovaning 9-bandida ko'rsatilgan Abonentning majburiyatini ta'minlash uchun abonent operatorga saytdagi narxlar ro'yxatida ko'rsatilgan uskunalar qiymatining 100% miqdorida pul mablag'lari bilan garov to'laydi.

12. Uskunani qaytarish to'g'risida qabul qilish va topshirish dalolatnomasi imzolangandan so'ng, operator 10 (o'n) kalendar kun ichida abonentga milliy valyutada to'liq miqdorda garovni qaytaradi.

13. Agar abonent tomonidan berilgan uskunani qaytarish muddati buzilgan bo'lsa, unda ushbu ilovaning 11-bandida ko'rsatilgan garov operatorning mulkiga aylanadi.

Matnning oxiri.